6.6.09

AL-COOL


Exista oameni carora le place alcoolul, asa cum mie imi place Pepsi, de exemplu. Insa exista ceilalti care, oricat de "maturi" vor sa para, vad alcoolul ca pe o reteta de a fi jmeker. E trist sa vezi ca trebuie sa recurgi la o bautura ca sa te distrezi. Eu ma intreb, nu sunteti tristi? Parca mereu va aud spunand cat de diferiti sunteti voi si cat ganditi, dar cand beti o bere, strambati din nas si o incepeti pe a doua, a treia, a patra, va imbatati si ziua urmatoare spuneti "vai ce m-am distrat".


Recunosc ca si eu am facut asta, pe la 16 ani. La 16 ani, in general, un om este foarte teribilist. Pe la 19 ani mai creste si in mod normal isi da seama daca ii place sa bea pentru ca ii place si atat. In mod normal si in general, ceea ce inseamna ca am generalizat. Cunosc colegi/amici care beau pentru ca le place sa bea, se imbata ocazional, dar nu o fac pentru a epata. De unde stiu eu asta? Pentru ca, in primul rand, cand povestesc despre o intalnire cu prietenii, nu descriu cate beri si cum au baut.

Cand deja ai 20-30-40 de ani si te imbeti ca prostul si te lauzi cu asta, sa stii ca nu esti cool. Normal ca se vor gasi fraieri care-ti vor spune "vai ce te-ai distrat", dar un om care ori iti vrea binele, ori are capul pe umeri iti va spune sincer ca ar trebui sa-ti revizuiesti definitia omului cool.

A fi cool inseamna a fi tu insuti/insati, fara sa faci ceva ce in mod normal n-ai face pentru ca sa impresionezi. Daca tu te raportezi la teribilisti, atunci da, esti foarte cul si nici nu mai are rost sa vorbesti despre tine la persoana I, pentru ca tu oricum nu esti tu, ci esti ceea ce trebuie sa pari ca sa te integrezi intr-un grup superficial de oameni. In cele mai multe cazuri, te mandresti ca nu te poti ridica din pat dupa ce ai baut ca prostul, dar in realitate, te doare burta ca dracu' si te intrebi cine te-a pus sa o faci.

Stai linistit, ce spun eu nu e litera de lege. Dar cand/daca ne vom vedea, sa nu crezi ca n-am sa iti spun adevarul. Nu te mira ca petrecerile mele nu se termina cu concurs de vomitat si de aruncat televizoare pe fereastra.

No comments: