11.6.09

Black Sea Good Time


N-am mai fost la Marea Neagra de un car de ani, nu din snobism, ci din noroc, poate. Norocul de a vedea mari mult mai curate, in alte tari si de a avea conditii mult mai primitoare, care m-au indepartat de marea mioritica. Ieri insa, Ni [my best friend, that is] m-a luat la mare, la Mamaia, pentru o zi. Mamaia...acum urmeaza un gand inspre snobism. Eh, dintre toate ce as crede ca ai spune despre mine, snoaba se numara printre acele "calitati" pe care le-as refuza vehement, cum as refuza si sa dansez pe manele in timp ce mi s-ar administra doze de bere, in Vama Veche.

Insa noi n-am mers in cluburile din Mamaia [revin la ideea ca poti merge la acelasi club si in Bucuresti], ci am stat pe plaja toata ziua. A fost frumos, o zi speciala, insa am ajuns la o concluzie oarecum comica: oamenilor le place sa stea buluciti.

Plaja e mare si daca te uiti din elicopter, ai sa vezi o zona goala de plaja, "pazita" in dreapta si in stanga de doua "guguloaie" de oameni. Ne-am plimbat dintr-o parte in alta si mai vedeam cate un om normal care statea in intimitatea pe care orice om normal ar cauta-o cand vrea sa stea pe plaja, simtind libertatea si aerul, insa cand ajungeam intr-unul din cele doua "guguloaie", nici nu puteai sa arunci o sticla printre ei. Nu aveau nici macar juma' de metru intre ei. Ma intreb: asa simtiti voi ca ati fost la mare? Haha! Voi in loc sa va bronzati cu linii de la costum, va bronzati cu forme umane, de la familia de langa voi care sta la 20cm de prosopul vostru, nu? :)

Desi initial n-am vrut sa merg, m-am simtit bine. Excursiile neplanuite pot fi mult mai amuzante. In orice loc poti gasi ce vrei, daca stii sa cauti putin si daca ai si o companie buna, e si mai bine. Vrei sa te infingi intr-un guguloi de oameni, bine, vrei sa te simti liber pe plaja aproape goala, bine.

Pana si faptul ca m-am bronzat ca tractoristii a fost bine...pentru ca a fost o zi in care n-am avut nici un fel de grija.

1 comment:

Michael said...

Aia chiar e poză de la Marea Neagră? Par suspect de curate apa şi nisipul...

Vara trecută când am fost o sâmbătă prin Mamaia cu un amic (tot aşa, plecare stabilită cu o seară înainte), după ce nu am mai fost de vreo 10 ani (că 1 mai-ul în Vama Veche de acu' 4 ani la care am fost fraierit să merg nu se pune), am zis că nu voi mai călca vreodată pe acel litoral pentru că pur şi simplu era mult prea jegos...

Într-adevăr, după ce ne-am scârbit de Mamaia, am emigrat în Neptun (mai pe după-amiază) unde era ceva mai curat...