4.6.09

Mustati

Am promis blogului ca am sa ma abtin cat pot, dar nu mai rezist. Blogul meu e o persoana, sa stii, are suflet, ii e foame, sete... Dintre vedetele internationale, asa ma enerveaza doua dintre ele, de-mi vine sa le mazgalesc mustati pe toate afisele. :)

Una e Amy Winehouse. Numele Winehouse i se potriveste. Nu vreau sa inteleg ce naiba va place la ea. Nu ma intereseaza, m-au rugat cativa oameni sa ii ascult melodiile, am ascultat, asa...si...unde e melodia...? Pe langa asta, MACHIAJUL. Toate fetele care o admira, automat se machiaza la fel. Cred ca si baietii s-ar machia asa.

Cealalta e Robert Pattinson sau cum dracu' il cheama. Da, am spus corect cealalta. Daca pe Amy o mai iert si nu-i desenez mustati chiar oriunde, astuia imi vine sa-i desenez si ochelari si muci curgandu-i din nas, mai ales cand pozeaza ca un vampir plin de "gothism" pentru adolescentii in fibrilatii dupa Twilight. Ma oftica Twilight, dar mai mult ma oftica "nenea" asta.

De ce scriu asta? Pentru ca...intru si eu pe un site de versuri...apare poza astuia. Intru pe alt site...apare poza astuia...Ma uit pe o revista...apare poza astuia. Ma plimb prin librarie, apare poza astuia. Am o discutie despre carti, apare Twilight si automat, moaca astuia. Nu are deloc masculinitate. Eu inteleg sa va placa baietii efeminati, dar chiar asa..? Sau va place asta pentru ca asa trebuie? Are o moaca asa de stearsa, mustatile alea i-ar sta foarte bine. :)

In orice caz, mie tot imi vine sa-i desenez mustati...

3 comments:

Michael said...

Dacă tot îi desenezi mustăţi, măcar fă-i una de aia ca a lui Hitler :P

~NightChild~ said...

Chiar joaca intr-un film in care are o mustata desenata :))

the elder said...

@Michael - foarte buna idee! :))

@Roxana - Da? Foarte bine, atunci trebuie sa-i desenez si coarne! :))