29.7.09

Concrete Jungle Camo :))

Termenul de "concrete jungle" sau jungla de ciment mi-a fost introdus acum vreo 3 ani de jocul PS2 "Predator: Concrete Jungle", dar mi-e mi-a placut asa de mult ideea incat o folosesc tot timpul. Pe principiul "I'll blog this!" am promis de multe ori ca am sa scriu despre tot felul de specimene de babuini cu 4 clase, dar de cele mai multe ori uit. Si asa trec experientele inaltatoare pe langa mine si eu uit sa scriu despre ele.

Ma, mie imi plac hainele de tip camuflaj. Multi zic ca e penibil sa mergi prin ORAS camuflat in model de US Woodland. Eu insa sunt printre acei oameni mai obsedati de ideea de armata [spun ideea pentru ca desi sunt la faza la care ma tenteaza sa ma inrolez in USMC] si imi place modelul de camuflaj. Imi plac ACUPAT si MARPAT [oare de ce? :)], tocmai mi-am luat o sapca ACUPAT insa prefer sa o consider mai inspre USMC.

Ce m-a amuzat, ca de fapt asta e scopul postarii, e ca mi-am amintit ca anul trecut de 1 Decembrie am vazut la parada o pustoaica imbracata intr-o pereche de pantaloni ce imitau US Woodland, insa roz. Am zis bine, are 10 ani, parintii sunt de vina.

Ieri insa, s-a repetat istoria si am vazut acelasi model de camuflaj roz. Asa am ajuns la concluzia tragicomica prin care intr-un oras populat de atatea pitipoance imbracate in roz, omul trebuie sa adopte o metoda ingenioasa de camuflaj, iar cea mai buna optiune e asta.

Asa ca, pe viitor, am sa sper totusi ca acele specii vor sa se camufleze de pitipoance, nu sa foloseasca pana si modelul uniformelor militare in moda de 2 lei, neavand nici un respect macar pentru soldati.

Eu totusi n-am sa cumpar asa ceva, ma gandeam sa optez pentru un tricou pe care sa fie imprimat un sutien din care imi ies 3 sferturi din san si o pereche de pantaloni...hmm cu penis, da, e o idee buna de camuflare. Asa am sa trec absolut neobservata pe strada plina de sani la vedere etc.


:)

No comments: