14.7.09

Ne-am Saturat, Bah!

Am ajuns sa plang de mila tuturor cei ce mai au o speranta de a vedea ceva frumos in tara asta corupta. Da, subiectul e legat de demolarea terasei/teraselor din Cismigiu. Poate ca unii vor spune ca terasele n-au ce cauta in parcuri, iar eu va spun: total gresit. Ce-i mai frumos decat sa te plimbi si apoi sa te relaxezi la un suc pe o terasa in parc? [nu sunt ironica] Ce-i mai frumos pentru coruptii astia e a se plimba cu Touareg-ul prin gropile din Rahova [am dat un exemplu de cartier], iar apoi sa-si bea cafeaua de 10 lei in Dorobanti.

Nu ma intereseaza ca terasele nu aveau autorizatie, pentru ca in tara asta iti poti cumpara si oameni daca vrei, ci ma intereseaza ca era un loc frumos, care facea macar parcul Cismigiu mai "turistic". Aici observ ca pe zi ce trece se demoleaza/desfiinteaza numai locurile dragute si se pastreaza cacaturile astea pentru tencuitele cu vuitoane.

Nu ma intereseaza ca o sa spuneti ca parcurile n-ar trebui sa aiba terase, pentru ca pana si-n Paris, capitala turismului, gasesti terase in parc. M-am saturat de hotia asta pe fata, fiti si voi mai "educati" si furati pe sub mana, nu mai furati sub nasul nostru.

Ma intrebau niste oameni de ce nu-mi beau cola in Dorobanti, la 5 min de casa. Raspunsul e: educatia mea nu a inclus risipa de bani. Poate intr-o alta viata am sa ma nasc dintr-o mama tencuita pe fata si un tata cu 3 cefe si atunci am sa mananc si eu salata pe Dorobanti.

Tot ce NU conteaza in tara asta e frumosul, placutul. Tot ce conteaza e sa se faca totul cat mai prost, sa se pastreze 90% din banii primiti si sa nu se investeasca nici macar pentru strictul necesar, sa fie blocurile cat mai urate si lipsite de personalitate, la fel ca si oamenii care sunt atat de slaviti prin ziarele care devin fata de masa a doua zi.

Ne-am saturat, bah!

No comments: