9.7.09

Pufuleti

Azi am sa scriu [din nou] despre pufuleti. Eu sunt unul din acei oameni care din cand in cand se cearta cu obiectele din jur, in modul cel mai amuzant posibil. Exista o reclama acum, la pufuleti, in care e un tip cu capul despartit de trup [daca imi amintesc bine] si tot ce conteaza pentru el e sa manance porcariile astea.

Eh, multi spun ca reclama e stupida. Eu zic la fel, e incredibil de stupida si se incadreaza in tiparele la moda azi: reclame total cretine care vor sa para minimaliste si pur filosofice, in genul "Te-ai cacat azi?" "Da, 2 ore." "Ohhh...."

DAR, mai exista un alt tip de oameni care spun "cum se poate o reclama atat de destructiva la un produs atat de inocent?". NU, produsul nu e INOCENT. Lucrurile care put nu sunt inocente.

Pufuletii sunt imputiti, ar trebui interzisi in locurile publice. Mi se intoarce stomacul pe dos in metrou cand unul la 100m de mine infuleca din rahaturile astea si pute in tot metroul. Daca vreti sa imputiti tot orasul, macar aduceti slana si ceapa, alea macar sunt naturale. Pentru ca diferenta dintre un taran care mananca slanina cu ceapa in tren si un emancipat care mananca pufuleti in metrou e nula.

Oricat de stupida ar fi reclama, mie imi place impactul vizual doar pentru ca ii oftica pe mancatorii de pufuleti si pentru ca-i ofuscheaza. Mancati-va pufuletii acasa.

1 comment:

Michael said...

Totuşi ar trebui făcută diferenţa între "pufuleţii" pe care îi menţionezi tu şi pufuleţii ăia româneşti (ăia cei mai ieftini la pungă transparentă) făcuţi din mălai (fără diverse E-uri) care sunt chiar buni la gust şi nu miros a băşini (când eram mai mic mâncam pungi întregi).

Mizeriile astea care se vor a fi "pufuleţii reinventaţi" le-aş folosi pe post de otravă pentru şobolani, deşi tind să cred că nici ăia nu îi mănâncă.