12.7.09

Terminal Leave

Am sa incep postarea asta cu un smiley: :) . Motivul de baza pentru care voi scrie despre asta nu e ca sa ma dau mare ca am terminat facultatea si nici pentru a bolborosi de pomana, ci pentru a-i felicita pe cei doi organizatori ai ceremoniei de sfarsitul facultatii, Felicia si Paul, pentru efortul depus si pentru ca au reusit sa treaca peste tot stressul care a implicat tot acest eveniment. Insa, daca nu aveau ei vointa de a-si lua acest angajament, noi ceilalti n-am fi ramas cu o amintire placuta de sfarsit de an.

Oricum n-am sa uit niciodata cum, in weekend cand aveam examene si picau serverele, eu jucam Pinball pe calculator si bateam scoruri, sau cand ne aruncam in terase unde n-aveau cola, sa ne amuzam de "oamenii nasoi" sau de examenele "nasoale". :)) Nu mai am chef sa scriu mai mult, doar asta am vrut sa spun deocamdata.

1 comment: