6.9.09

Back To Me

M-am intors din Thassos ieri seara si am realizat ca mi-a fost dor de casa si de Romania, "cu bune si cu rele" cum ar spune unii. Chiar daca atunci cand am intrat in vama nu era nici un indicator, ne-am luat dupa cativa motociclisti pe un drum in diagonala [ca si cum ai merge in diagonala pe 5 benzi] si chiar daca ne-a izbit un miros de cacat [serios] cum am intrat in Romania, tot am reusit sa simt ca am ajuns acasa, intr-un fel. Apoi au urmat gunoaiele de la vama si BAH! Gata, iar vine tonul agresiv: reparati naibii drumul de la vama Giurgiu, macar pana in Bucuresti. Nu exagerez cand spun ca parca ar fi drum de off-road, gropi, curbe de 90 de grade, indicatoare invizibile, intuneric. Pai dupa ce vin strainii buimaci din Bulgaria, cum sa aiba o parere buna cand primele lucruri pe care le vad sunt muntii aia de gunoaie si gropile de 1m?

Oricum, chiar daca e 1% un dor de casa, tot e bine. Chiar daca... "I'm still having the American Dream."

No comments: