14.9.09

Iar


Iar ma iau de un articol scris intr-unul din ziarele mele preferate. Articolul asta e din seria "PANDEMIE!!!". Tema e incendiul recent de la fabrica de cauciucuri sau ce era aia. Tot ce concluzioneaza e ca o sa murim de cancer, ca nu ar trebui sa mai mancam si sa mai bem nimic, ca PANDEMIA!!!!!! s-a intins in aproape toata tara si ca fabrica mai lucra si ilegal pe langa toate. Eu sunt de acord sa informezi omul, dar deja asta trece in aria dezinformarii. Parerea mea e ca un articol sau o informatie ce are rolul de a panica e dezinformare totala. Panica e inutila, tampita si distructiva. Dar am uitat, scopul e sa ne faceti inutili, tampiti si distructivi.


Unu: Am citit articolul, acum stiu ca e naspa situatia, de atat am nevoie. Pentru o situatie atat de apocaliptica in care dupa cum am citit, NU EXISTA SOLUTII, raspunsul meu la tot e: ASA, SI ACUM CE FAC? Adica, ce propuneti in situatia asta? To lay down and die, vorba frantuzului?


Doi: Fabrica lucra ideal, deci noi acum riscam sa ne imbolnavim de cancer pentru ca sistemul e corupt si lasa asemenea institutii sa existe. Ca intotdeauna, pentru tampeniile pe care le fac "sefii" trebuie sa plateasca norodul, ca asa e CORECT!


Trebuia sa fie un articol care sa-mi gadile nervii putin. :) Asa ca stim ca din ziare in general nu prea stii ce sa crezi: intr-o zi Cola e buna pentru memorie, in alta te omoara. Eu incerc sa nu cad in extreme si in credulie, dar ceilalti.....?


Si acum [adica la inceput :)) ], o poza de-a mea, care zic eu ca n-are nici o legatura cu postarea. XD

No comments: