19.9.09

Ich Will


M-au admis la masterat in filosofie, Istoria si circulatia ideilor filosofice, la UB. M-am bucurat, dar ca orice bucurie intr-o tara birocrata, nu a durat mult pana m-am lovit de hartii. Seara era reclama aia cu spune si tu, sau asa ceva: "Tu la cate ghisee ai stat ca sa iei o hartie?". Haha!...


N-am sa ma mai plang, ca deja ai inteles cat ma enerveaza hartiile, ci am sa vorbesc despre altceva, ceva ce pare sa uimeasca mai mult sau mai putin lumea din jurul meu. Cate fete n-am cunoscut care sa-mi spuna ca visul lor erau sa intalneasca un barbat cu ochii albastri si obsedat de tunuri [de exemplu] si se nimereau langa unul cu ochii negri si obsedat de masini. Ideea? Am sa spun asa: tipei ii place de un actor care reprezinta idealul ei. Ea nu cauta un om care sa atinga macar cu 80% idealul, ci o vad langa un bocciu si-mi spune: "Mah, viata asa e... Sanse sa intalnesc pe unu' ca X sunt minime asa ca..."


Asa ca, scuzati-mi cacofonia [desi tot ce face ea e o cacofonie sentimentala], asa ca ce? Daca n-ai standarde si te multumesti cu putin, atunci meriti putin. M-au intrebat multi de ce nu am un iubit acum, iar cand le-am spus ca inca n-am intalnit pe unul ca Mark Harmon sau Viggo Mortensen, au ras, tinand de mana bocciul de mai sus. Pai eu rad, in cazul asta. Decat cu putin, mai bine deloc.


M-au intrebat ce vreau sa fac, le-am spus criminalistica, au ras din nou. "Pai asta nu se face in Romania...". E, nu! Ba se face. Nu se face ca in America, dar se face. "Eh, da, dar nu e banoasa." Da' de unde stii tu? Nu-mi place ASE, shoot me. Plus ca, dragi ASEisti, deja sunteti prea multi si locurile de munca sunt "cam" saturate. S-a trezit si Romania ca mai are nevoie si de cercetatori ale fenomenelor paranormale in padurile din Carpati. :)


Lumea zice ca-s plina de vise, dar, desi rar spun asta, ma priveste cu un soi de invidie; pentru ca ei traiesc pentru putin, pentru ca ei se multumesc cu boccietatea, pentru ca ei se multumesc cu un salariu, fara sa le placa slujba. Nu-mi place sa spun ca sunt invidiata, mai ales ca in ultima vreme, asta e replica de cocalar. Ich bin was ich will.


Am fost studenta la filosofie pentru ca asta AM VRUT. Acum sunt la master tot la filosofie pentru ca asta VREAU. Traiesc mai viu decat multi dintre voi in my secret life pentru ca ASA VREAU. Cati dintre voi traiti asa cum vreti?

5 comments:

Michael said...

"Nu-mi place ASE, shoot me" - Poți încerca Politehnica. Nu te oprește nimeni :P

"Cati dintre voi traiti asa cum vreti?" - Am făcut 5 ani de Politehnică fix pentru a putea avea o șansă să ajung să trăiesc cum vreau, deși, nu va fi ușor... Dacă era să fac fix ce vreau, m-aș fi lăsat de facultatea asta după primul semestru, dar, știam că asta nu e o opțiune... Poate într-o altă viață voi avea șansa să studiez psihologia, de exemplu...

Lady Morphine said...

subscriu :D inlocuieste filosofie cu jurnalism si = eu :p
Criminalistica e intr-adevar super si mereu m-am gandit ca daca stiam ceva mate mi-ar fi placut sa fac asta. about being single...it can be awesome! [sau oricum e mult mai ok decat sa-ti pierzi vremea cu cineva doar ca sa fii "in randul lumii" whatever that means].
cheers! :)

the elder said...

@Michael - Haha as incerca Poli, dar nu ma omor dupa stiintele exacte.

Eu cred ca ai sa faci psihologie in viata ASTA, poate mai incolo. :)

@Lady Morphine - :) Si eu am fost 2 ani la jurnalism, dupa aceea a trebuit sa aleg si am ales filo.

You're right, better single than stuck with an idiot for recognition. :P

Madalina said...

Ai noroc ca te-ai nascut intr-o familie care iti permite sa iti traiesti viata asa cum vrei.
Sunt multi studenti care nu isi permit studiile si trebuie sa mai si munceasca. Nu cred ca asta e viata pe care si-au dorit-o, dar nu au de ales.
Nivelul de trai foarte scazut din Romania ii determina pe multi tineri sa isi caute profesii cat mai banoase, fara sa le mai pese daca asta le place cu adevarat.
Din pacate asta e societatea in care traim.

Lacrima Mosa

Desolate said...

Inteleg exact ce vrei sa spui si eu tot pentru asta lupt, sa muncesc undeva unde imi place sau sa fac ce imi place. asta nu inseamna ca pana sa ajung acolo o sa fac doar ce imi place. Sunt de acord si cu mada pentru ca nu se poate asta din prima dar merita sa ai idealuri si sa mori in incercarea de a le atinge sau de ce nu sa le atingi pana la urma. nu e chiar incredibil, daca nu esti in tema e si normal sa ti se para incredibil.
spre ex cum ai zis tu ca nu se face criminalistica, ca visezi aiurea pentru ca nu o sa se intample. nu o sa se intample cum visezi dar daca iti setezi un ritm propriu in incercarea de a atinge ceva, pana la urma o sa ai parte de altceva, dar si lucrul ala o sa-ti placa. sunt foarte obosita si imi pare rau daca nu am fost prea coerenta. daca ti se pare ca am aberat pe undeva, anunta-ma :P