1.9.09

Vaaai

Ma seaca o chestie. Ca sa "se lege", am sa explic: eu sunt o persoana slaba, insa nu sunt scandura. Sunt doar mai slaba decat "average". Bai, in 99,9% din datile in care ori sunt in costum de baie, ori mi se vede corpul mai mult, se trezesc unii ametiti cu aceeasi replica "Vaaai, ce slaba esti!". De multe ori o spun ca pe o observatie, pana acum nimeni n-a facut misto in adevaratul sens al cuvantului de treaba asta, dar pe mine a inceput sa ma enerveze.

Si intrebarea mea este: ce te mananca-n cur pe tine ca sunt asaaaa de slaba? De obicei replica asta vine de la femei pline de celulita, asa ca in loc sa imi spuneti ceva ce deja stiu, puneti-va dracului pe sport si mai lasati tampeniile. Acelasi lucru se intampla si persoanelor [mai] grase, insa acolo in loc s-o spuna ca pe o observatie, o spun in rautate. Uitati-va dracului in oglinda.

M-a enervat cand o fosta colega de liceu care e inalta si foarte slaba, gen scandura, s-a apucat sa imi spuna mie cat de slaba sunt si ca sunt mai slaba ca ea. Nu stiam ca e concurs. Macar eu n-am 2 metri, sunt slaba dar macar am o proportie. Oi fi mai slaba decat ea pentru ca am 1,70.

Vaaaai ce slaba sunt. Cand ma vad ca mananc serios ma intreaba "vai dar cum poti manca atat?". Uite-asa. Nu va mai vaitati atat ca nu e frumos.

Nu mai scriu ca sunt niste copii cretini in hotelul asta care urla intr-una si s-ar putea sa injur degeaba.

2 comments:

Lady Morphine said...

nu stiu cum sa formulez mai bine un comentariu in care sa spun ca imi place foarte mult cum arati [desi te-am vazut doar o data si ...imbracata] :x :"> gata, am zis...:D

Michael said...

Dar vai, invidia asta :))

Trebuia să le zici că epoca renascentistă a apus de mult :P