12.10.09

Ma...

...cac pe spiritul de turma. Mi-as dori sa vina un lup mare si sa le sfasie pe toate "oile umane". N-am nimic cu OILE. Dar oamenii se cred deasupra animalelor, asa ca de ce nu se POARTA ca atare?

Si, pe langa asta, constat cliseul ca nu poti sa ai incredere in nimeni, frate. Am ajuns sa prefer atitudinea flegmatica si oarecum de "nu ma bag cu capul in fata" in locul sangvinismului fals al majoritatii, plini de promisiuni si pupaturi in cur. Cand spun "nimeni", nu mai are rost sa spun ca exista cateva exceptii. Insa nu vreau sa primesc osanale [OSANALE :X], dar nu mai vreau extreme, oameni care din senin isi schimba atitudinea si nu stii de ce.

De aia am devenit oarecum antisociala, in sensul ca evit sa ma atasez de cineva si creez imaginea unei persoane care nu iese, nu are prieteni etc. Si ca sa clarific: ohooo ies, dar pentru ca nu imi plac cluburile si barurile de roc (eventual dupa ora 7) asta nu inseamna ca stau in casa.

Am asa un chef sa ma iau de articolul EMO din Libertatea [unul adept emo, NEPROTEJAT de ghearele "suicidismului" curentului emo, a vrut sa se sinucida in acelasi timp cu gagica-sa], n-am stare. Si am asa un chef sa ma iau de tampenia asta de "Fermier, caut nevasta" - care mi se pare unul din apogeurile manelismului romanesc, dar n-am stare...

Sa tineti minte ca daca sunteti emo, va trage curentul. Si sa mai tineti minte ca procentul de taranime [in sens negativ] trebuie sa fie aproape de 100% ca sa ajungeti la televizor. Si sa mai tineti minte ca ma cac pe toate astea [am avut probleme cu stomacul zilele astea si n-o sa fie prea gratios, dar meh.]. Toti adeptii tampeniei sa-si imagineze un cacat tinut in intestine vreo 3 zile asa. Braaavo!

Daca asta a fost scarbos, atunci tarfele din barurile de fite cu nume gen Alisia Partescu [numele e ales la intamplare] si haimanealele cu gel in cap si 3 randuri de burti si cefe ce dracu mai sunt? HAAHAHAHAHA.

No comments: