25.10.09

My True Nature

Te las pe tine sa-ti dai seama daca e la misto sau nu, desi e evident. :) Eu sunt .Gibbs.

.Tony: de parca ii pasa cuiva ce muzica asculti tu
.Tony: ca oricum iti pui aia numai asa
.Tony: ca tu de fapt asculti manele
.Tony: dar
.Gibbs: mai, o sa te miri
.Gibbs: dar sunt unii care se trezesc
.Tony: vrei sa te dai mare ca asculti roc
.Gibbs: sa-mi comenteze melodiile
.Gibbs: ah da.
.Gibbs: de fdapt
.Gibbs: ce ascult eu e guta
Gibbs: dar am scris
.Gibbs: in winamp
.Gibbs: radiohead
.Tony: da
.Gibbs: e nume de cod
.Tony: si tu stai cu ochii pe ceas
.Gibbs: cand am radiohead e guta
.Tony: si la fiecare 3-4 minute
.Tony: schimbi statustul
.Gibbs: DE MANA
.Tony: il scrii tu cu mama
.Tony: scrii melodiiile
.Gibbs: ohh i would blog this....
.Tony: blog it
.Gibbs: sau cand am
.Gibbs: [thanks]
.Gibbs: scris metallica e de fapt minune
.Gibbs: ca e tot cu m.
.Gibbs: sa-mi fie mai simplu
.Tony: blog, alt cacat! parca exista cineva care chiar e interesat de ce cacaturi scriu toti gogii caizer si mai stiu eu cine
.Tony: manellica
.Tony: bine
.Tony: eu chiar citesc cu interes ce scrii tu
.Tony: dar in general
.Gibbs: asta pt ca sunt un artist desavarsit.

1 comment:

Michael said...

Aha și la nunți mai băgați câte o horă pe Gorgoroth, nu? :P