14.10.09

Tod.

Ma cac pe senzatia de cacat pe care o am de fiecare data cand se intampla ceva bun SI DUPA AIA SE STRICA TOT. Adica, ma fac featured ca dupa aia site-ul sa intre in maintenance, ceva ce nu s-a intamplat de luni de zile.

Si, apropo...sunt tristi oamenii care au ajuns la concluzia ca doar pentru ca au citit trei carti de filosofie si caca trei citate si o mie de neologisme intr-o discutie or sa ma umileasca pe mine. De fapt, cea care se amuza sunt eu: daca ai nevoie de o haita ca sa-ti marchezi teritoriul, inseamna ca esti un adevarat mascul intelectual. Si acum e un moment in care a spune cacat imi da o stare de exaltare. Cacat. Am mai avut stari din astea. Nu am nevoie de termeni filosofici ca sa epatez si nu am nevoie sa epatez, de fapt. Am chef, in schimb, sa scriu asta acum pentru a nu scuipa in fata. Altii prefera sa scuipe in fata.

Asaaaaaa. Si acum sa ma mai amuz putin: stiti noua moda preluata de la homeless la baieti [ma rog, si fete dar la ele cica e sexy]? Aia cu pantalonii lasati atat de tare incat se vad jumate din chiloti. Care-i faza mai exact? Adica, daca mergi pe strada si ti se vede juma' de cur invelit intr-o pereche de chiloti si iti cad pantalonii de pe tine esti in trend? Bine. Stiti ca si oamenii strazii se imbraca asa, dar ei saracii n-au incotro...

Unul din filmele mele preferate e Pulp Fiction si al doilea motiv [primul e Tarantino si atat] e ca oamenii aia [mai ales Vince si Jules] isi exprima parerile intr-un mod exceptional. Seamana perfect cu my best friend and I. Da, imi place romgleza pentru ca am doua limbi materne. :) I am sooo glad that she watched it with me and loved it!! In sfarsit putem avea movie referrences din PF.

Asa, si acuuum....veselia:


1 comment:

Michael said...

Epic fail :)) Anyway, there's nothing you can do about it. It's Murphy's fault :P

Mă scuzi, nu m-am putut abține :D Oricum, presupun că nu te scoate de acolo după doar o zi...

Apropo de moda pantalonilor lăsați, încă nu am văzut fete îmbrăcate așa, dar, nu m-ar mira prea tare...