27.10.09

...you are what you eat...


Stii deja ca detest bogatasii. Nu vreau sa generalizez, asa ca am sa spun mai bine: detest o mare parte din bogatasi. Na.. Au obiceiuri cretine, au prejudecati tampite si cei mai multi dintre ei au dorinte stupide. Obiceiuri cretine - in mare parte, tot arsenalul asta prin care incearca sa-i umileasca pe cei "saraci", pentru ca orice om care nu da banii pe fereastra nu se ridica la rangul elitelor. Elitelor tanpeniei. Nu vorbesc de oamenii bogati care-si traiesc viata in legea lor, de fapt, pe aia nici nu i-as numi "bogatasi", ci doar oameni bogati si atat [si nu vreau sa intru in detalii aici..].

Prejudecati tampite - nici nu mai are rost sa mentionez... Vrei un argument mai "bun"? Mergi printre ei sau asculta-i si ai sa vezi. (Sau am sa ma apuc eu sa scriu cand nu ma doare capul.)

Dorinte stupide - totul se limiteaza la obiecte. Poate pentru ca si ei sunt obiecte, vorba spaniolului, "tools". Mai rau, incearca sa compenseze toate astea prin declaratii gen "iubire adevarata si sincera". Insa o tinichea de 10 milioane de euro e, intr-adevar, o dovada de iubire sincera.

Ce m-a inspirat sa scriu asta?... Pai, ziarul Libertatea are si partile lui bune. Am aflat ca, pe langa creierul de maimuta vie (imi doresc ca intr-o zi sa va manance maimutele creierul vostru pe viu), lor le mai place sa manance si supa de fetusi si platesc si destul de mult pentru o portie (vorbesc serios).

...Si zic de "noi" ca suntem ciudati. Si zic de "noi" ca disecam pisici. Beeeene. Pai, ba, ipocrizia e frumoasa. E usor sa dai in altii pentru ca nu-ti "plac". Macar daca dati in altii, nu va apucati sa faceti alte cacaturi. Inteleg sa mancati fel de fel de fructe de mare [etc.], dar daca voua va place borsul de fetusi cu Dom Perignon, atunci asteptati-va sa fac si eu un misto copios pe tema asta. E ca si cum tu condamni un pedofil in timp ce tu esti necrofil. Ma rog, e un exemplu.

Asa ca, mancati-va fetusii in liniste, tineti-va tinichelele pe voi, lingeti-va bancnotele si pas alergator (pentru mine, sa vomit, mai degraba). Auzi, ba...fetusi. FETUSI!!!!11unu Na o poza cu un copil mort si sa nu ma faceti pe mine ciudata, ca eu nu mananc copii.

1 comment:

Vampy Nightmare said...

haha..nu stiu cum se face ca amandoua am scris despre ipocrizie cam in acelasi timp..