9.11.09

...and that makes you original because...?


A trecut ceva timp de cand nu m-am mai luat de cacatismul "originalilor" din jurul meu. M-au acaparat prin originalitatea fabuloasa de care dau dovada si de aceea tin mortis sa ii onorez cu o postare din asta mai ragaita.

1. De ce majoritatea tipelor cu pretentia de a fi goth trebuie sa aiba poze cu ele cazute pe jos, de preferat in cimitir, cu o mana aproape de cap (palma in jos si flexata catre obraz) si cu cealalta atarnand? De ce? Pai, mai fetelor, voi faceti subcultura goth de cacat, pentru ca oamenii astia sunt veseli si plini de viata si/sau danseaza ca Robert (The Cure), nu stau atarnati pe vreo cruce si-si taie venele din "iubire". Uneori, pozele astea sunt artistice, dar deja devine penibil sa vezi fete frumoase, care ar arata asa dragut dansand in fusta si cizme, prelingandu-se prin cimitire sau in orice loc mai "tomnatic". Eu dac-as fi vreun mort pe-acolo, le-as bantui, pe bune. :) Sincer, mi-ar placea sa vad o fata dansand psihedelic (intr-un cimitir, daca trebuie neaparat) in locul puzderiei de triste. Am vazut atatea incat deja a devenit cliseu.

2. Sa-mi explice si mie cineva de ce daca (s)pui "gen" la sfarsitul unei propozitii/fraze, te face sa te simti mai original. Am vazut o tona de statusuri: "la munca...gen", "cu iubi...gen" (bine, ca pe alea cu "cu iubi" am sa le comentez dupa asta). Nu inteleg logica, adica daca spui "gen", ce spui tu devine mai interesant sau...? Eu (cred ca) stiu ce e: un fel de traducere la "like", dar stiti cat de penibil suna? Nu? Lasa asa, mai am motive sa ma amuz.

3. "Cu iubi/orice nume de iubit etc". Mai am nevoie sa adaug ceva? Nu te transformi intr-o femeie de succes daca ai un iubi si nici nu le faci pe fetele fara iubi sa fie geloase. De ce nu va puneti voi si status cu "ma cac", daca tot ne spuneti tot ce faceti si cu cine sunteti pe messenger? :)

4. Vand UGGS. Nu port asa ceva si le-am primit cadou. Sunt nr 41, noi noute, maro, nepurtate niciodata, in jur de 1 milion. Am sa le fac o poza. Mi se par hidoase si, pe langa pantalonii lasati pana se vad juma' din chiloti, daca adaugi UGGS chiar ca arati ca oamenii strazii. Asta da reclama! :)) Asa ca scapati-ma pe mine de rusine si cumparati-le.

1 comment:

Michael said...

Cred că ar fi o experiență inedită să merg într-o seară îmbrăcat în Satana printr-un ținirim să sperii niște pițipoance care se vor a fi vampe :)) Parcă și aud țipetele :D

PS: Oare cel / cea care ți-a cumpărat respectivii UGGS își dorea să aibă parte de o asemenea priveliște: http://laist.com/attachments/la_malingering/pink%20uggs%20with%20miniskirt.JPG (don't kill me, e prima chestie care apare pe Google pictures :P :P)