21.11.09

Skateaway

© 2009, The Elder
Azi vreau sa-i desfiintez (in scris macar) pe cacanarii care vin la patinoar si rad de cei care patineaza si nu oricare cacanari, ci cei care nici macar nu se incumeta sa isi arate talentul la patinaj. Dupa vreo 13 ani de "pauza" datorata unui eveniment neplacut, eu nu am mai pus patina pe gheata, doar mergeam cu prietena mea si stateam pe margine, in afara. In final, ea m-a convins sa patinez din nou, ceea ce a fost o provocare. Am re-invatat sa patinez si pana la urma a fost foarte distractiv. Anul asta mi-am cumparat patine, pentru ca ideea de a-mi BAGA PICIOARELE in mizeriile alea de inchiriat, dupa toti "ciupercarii", nu ma incanta. Dar imi amintesc ca destul de mult timp am mers pe langa mantinela, ca orice incepator. Dupa cateva zile m-am desprins de ea si am inceput sa merg singura, normal, destul de aproape de margine, ca sa pot sa ma prind cand cad. :))


In fiecare seara dadeam de subspeciile care se postau in afara patinoarului si veneau numai ca sa-i deranjeze pe oameni, preferand incepatorii. Moda omului de a lovi pe cei mai slabi nu va trece niciodata, dar in cazul asta, nu stiu cine e mai slab: unul care invata sa patineze sau un nesimtit care il enerveaza?


Poate ca suna exagerat, dar de multe ori, daca bati cu piciorul in "peretele" patinoarului sau fluieri tare cand trec, imi pierd concentrarea si normal ca s-ar putea sa-ti dau motive de "amuzament". Oricum eu imi exersez viteza, asa ca va veni momentul cand am sa te scuip intre ochi cand trec si n-ai sa vezi de unde a venit. Dar, sa nu vorbesc numai de mine. Sunt copii sau oameni mai in varsta care invata si nu cred ca isi doresc sa auda "papuse, vezi sa nu cazi" cand vin la patinoar. De fapt, ce dracu', nici un om normal nu vrea. Oamenii merg la patinoar sa se distreze, nu sa va auda pe voi cum va grohaiti fetishismele.


Concluzia evidenta e ca, daca vii sa stai pe margine si sa faci misto de altii, e clar ca "nu ai viata". In general, daca-ti petreci timpul facand misto de altii, nu ai viata, dar asta e in top 5:


5. Iti faci conturi pe site-uri ca sa faci misto de altii/sa te iei de altii (de preferat anonime).

4. Mergi la orice concert numai ca sa batjocoresti ori formatia, ori fanii.

3. Iti faci cont fals pe internet si impersonezi pe altcineva, dai spammuri cu adresa ta de mail si iti oferi serviciile sexuale, iar cei ce ti le cer vor crede ca tu esti ala/aia din poza [asta mi se intampla mie acum] :)) - dar esti tip si folosesti poza unei tipe - asta e putin ciudat, dar ma rog. (ce o sa se intample cand o sa-ti ceara uebchemul si o sa apara moaca ta adevarata, plina de cosuri si asudata de tampenie, nu stiu. :)) )

2. Mergi intr-un loc ca patinoarul, piscina, etc si te apuci sa razi de oamenii care se distreaza in legea lor.

1. Faci misto de oameni si ai un umor la fel de excitant ca o bucata de carne tinuta 2 saptamani la soare [pentru unii esti excitant, dar majoritatii ii vine sa vomite cand te simte.]


Nu stiu de ce am senzatia ca am mai scris un articol despre asta, dar nu conteaza. Ce vreau eu sa spun e ca toti cei ce fac treburi din astea nu sunt nici cool, nici interesanti, nici masculi/femele feroce/fatale, ci doar niste puTZoi fara umor. Multi confunda simtul umorului cu "hai ba sa mergem sa ne luam de alea".

No comments: